ميم
0

سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو

سریع‌ترین راه لاغری شکم و پهلو
بازدید 1085

سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو

سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو با سوزاندن چربی‌های این ناحیه انجام می‌شود. کاهش وزن امری آسان نبوده و همواره دشواری‌هایی دارد؛ در این مطلب به بیان نکاتی می‌پردازیم که روند کاهش وزن و لاغری شکم و پهلو را تسریع بخشیده و انجامشان برای مخاطبان آسان باشد. داشتن تغذیه مناسب، شبک زندگی سالم و فعالیت بدنی کافی به کاهش وزن کمک بسیاری خواهد کرد.مقاله رژیم لاغری موثر با انواع رژیم غذایی نیز در ایجاد کاهش وزن موثر است.

امروزه تبلیغاتی که در شبکه‌های اجتماعی درمورد کاهش وزن سریع و لاغری شکم و پهلو می‌شود، اغلب اغراق آمیز و نامعقول به نظر می‌رسد. کاهش وزنِ ثابت و برگشت ناپذیر پروسه‌ای کوتاه مدت نیست اما می‌توان با رعایت برخی نکات، آن را تسریع بخشید.

راهکارهای مناسب برای لاغری شکم و پهلو

رسیدن به اندام متناسب کار دشواری نیست. نکاتی که در اینجا بیان می‌شود، جزو سریع‌ ترین راه لاغری شکم و پهلو هستند که با انجام آن‌ها می‌توان به نتیجه‌ی دلخواه رسید.

چربی  در ناحیه‌ی شکم و پهلو نه تنها باعث بی‌تناسبی ظاهر افراد مي شود و انتخاب لباس برای آنان را دشوار می‌کند. بلکه سلامت افراد را به خطر مي اندازد و آنان را در معرض بیماری‌هایی از جمله چربی خون، فشار خون، دیابت و انواع بیماری‌های قلبی قرار می‌دهد. به همین خاطر، کاهش وزن و سوزاندن چربی‌ها کمک بسیاری به سلامت افراد و تناسب اندام آنها می‌کند.

راهکارهای بسیاری برای لاغری شکم و پهلو وجود دارد که در اینجا به چند مورد از آنها می‌پردازیم؛

  • از خوردن شیرینی و نوشیدنی‌های داری شکر اجتناب کنید.
  • پروتئین بیشتری مصرف کنید.
  • میزان کربوهیدرات در رژیم غذایی خود را کاهش دهید.
  • غذاهایی که حاوی فیبر هستند را بیشتر مصرف کنید.
  • ورزش کنید و فعالیت بدنی کافی داشته باشید.
  • میزان تقریبی کالری دریافتی خود را محاسبه کنید.

آب بنوشید

همواره این ادعا که نوشیدن آب به کاهش وزن کمک می‌کند را شنیده‌ایم و باید بدانید که این عبارت کاملا صحیح است! نوشیدن آب کافی به تقویت متابولیسم کمک مي كند و باعث آسانتر سوزاندن چربی‌ها می‌شود. همچنین، نوشیدن آب نیم ساعت پیش از وعده‌های غذایی، باعث کاهش جذب کالری می‌شود. که تاثیر بسیاری در کاهش وزن و لاغری شکم و پهلو دارد.

 

نوشیدن آب کافی برای لاغری شکم و پهلو

 

اهمیت فیبر محلول

غذاهایی که حاوی فیبر محلول هستند را بیشتر مصرف کنید. فیبر محلول با جذب آب به یک ماده ژله‌ای تبدیل می‌شود. که به گوارش بهتر و آسانتر غذا کمک می‌کند. این فیبر با از بین بردن احساس گرسنگی باعث می‌شود غذای کم‌تری مصرف کنید. که نتیجه‌ی آن چربی سوزی در ناحیه‌ی شکم است. مواد غذایی که از سرشار از فیبر محلول هستند، شامل: توت سیاه، مرکبات، جو، آووکادو، حبوبات و کلم بروکسل می‌شوند. برای لاغری سریع شکم و پهلو حتما از غذاهای فیبر دار استفاده کنید.

اهمیت مصرف پروتئین

مصرف پروتئین اهمیت بسیاری در تغذیه دارد. تحقیقات نشان مي دهدكه افرادی که پروتئین بیشتری مصرف می‌کنند، چربی کم‌تری در ناحیه‌ی شکم و پهلو دارند که باعث آسان‌تر ساخته شدن عضلات در آنان می‌شود. مصرف فراوان پروتئین باعث ترشح هورمونی می‌شود که اعلام سیری می‌کند. در نتیجه‌ی آن اشتها کاهش  و فرد زودتر از خوردن دست می‌کشد.

سعی کنید حداقل یکی از منابع پروتئینی گوشت، ماهی، تخم مرغ، لبنیات و لوبیا را در هر وعده‌ی غذایی خود قرار دهید.

خودداری از مصرف چربی ترانس

چربی ترانس، نام عمومی چربی‌های غیر اشباع است که دارای اسید چرب ترانس و ایزومر اند که معمولا در تهیه‌ی کره گیاهی (مارگارین) و غذاهای فست فودي به کار می‌رود. مصرف این چربی خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را افزایش  و کلسترول خون را بالا می‌برد. اگر تصمیم به کاهش وزن دارید، چربی ترانس را از رژیم غذایی خود حذف و یا آن را به حداقل برسانید.

خواب کافی داشته باشید

خواب، اهمیت بسیاری در حفظ سلامتی و به دست آوردن وزن مناسب دارد. تحقیقات نشان مي دهد افرادی که از خواب کافی برخوردار نیستند. دچار افزایش وزن مي شوند که بیشتر آن به صورت چاقی در ناحیه‌ی شکم بروز پیدا می‌کند. اگر تصمیم به کاهش وزن دارید، حتما به ساعات خواب خود و کیفیت آن دقت کنید.

آب‌میوه مصرف نکنید

اگرچه آب‌میوه دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است. اما  مقدار فراوانی شکر دارند که خود از عوامل چاقی و اضافه وزن است. 240 گرم آب سیب حاوی 24 گرم شکر است. که درصد بسیار قابل توجهی ست. برای کمک به کاهش وزن خود می‌توانید آب‌میوه را با آب، آیس تی (چای سرد) بدون شکر و یا آب گازدار ترکیبي با لیمو ترش را مصرف کنید.

 

لاغری پهلو و شکم با رعایت تغذیه‌ی مناسب سریع انجام می‌شود

به رژیم غذایی خود سرکه سیب اضافه کنید

مصرف سرکه سیب خواص بسیاری دارد و در بهبود سلامتی مفید است. سرکه سیب باعث کاهش قند خون مي شود و با آب کردن چربی ناحیه‌ی شکمی، لاغری شکم و پهلو را به همراه دارد. به خاطر داشته باشید که به هنگام مصرف لازم است آن را با آب رقیق کنید و از مصرف آن بدون رقیق شدگی بپرهیزید.

چای سبز بنوشید

چای سبز حاوی آنتی‌اکسیدان و مقدار کمی کافئین است که در ترکیب با هم چربی سوزی قوی تشکیل می‌دهند. مصرف چای سبز به  نابودي چربی شکم و پهلو کمک بسیاری می‌کند.

ایروبیک انجام دهید

ایروبیک فعالیتی هوازی است که عضلات بدن را درگیرو باعث کاهش وزن می‌شود. این ورزش متابولیسم را افزایش و باعث کاهش اشتها می‌شود. ایروبیک  چربی ناسالمی که دور اندام‌های داخلی بدن و شکم است را از بين مي برد. به تقویت روحیه کمک مي كند و لاغری شکم و پهلو را به دنبال دارد.

در سبک زندگی خود تغییر ایجاد کنید

اگر به دنبال نتایج مطلوب و رضایت بخش در پروسه‌ی لاغری شکم و پهلوی خود هستید. انجام صرفا یکی از موارد در بالا، تاثیر چشمگیری نخواهد داشت. بلکه باید ترکیب یا تمام آنها را انجام داد. بسیاری از نکات صرفا مربوط به کاهش وزن نیستند و رعایت آنها برای کسانی که بخواهند زندگی سالم‌تری دارا باشند، نیاز است.  سبک زندگی سالم و  غذای مناسب، چربی سوزی و تناسب اندام را به دنبال دارد.

 

سبک زندگی سالم از رموز کاهش وزن است

 

سخن پایانی

امروزه در بیشتر شبکه‌های اجتماعی تبلیغات بسیاری در زمینه‌ی لاغری شکم و پهلو و کاهش وزن سریع انجام می‌شود، اما به یاد داشته باشید که این کار بسیار دشوار و برای برخی افراد ناممکن است. عوامل بسیار زیادی بر چهره و اندام افراد اثر می‌گذارند؛ ژنتیک، تغذیه‌ی روزانه، فعالیت بدنی، استرس، کارکرد نامتناسب هورمون‌ها و غدد و بیماری‌های زمینه‌ای از این عوامل هستند. بیان عبارت “لاغری سریع” به معنای کوتاه مدت بودن بازه است. و برای  نتیجه‌ی دلخواه به حداقل یک الی دو ماه زمان نیاز است. کاهش وزن بسیار سریع علاوه بر ایجاد نقص در سیستم ایمنی، امکان بازگشت دوباره‌ی وزن و انباشته شدن چربی‌ها را فراهم می‌آورد. پس تحت تاثیر تبلیغات قرار نگیرید و نکات را در این مطلب  رعایت کنید. اگر برایتان مقدور است، حتما پیش از شروع به کاهش وزن، با یک متخصص تغذیه مشورت کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *