ميم
0

ست کامل لوازم آرایش عروس و داماد

ست کامل لوازم آرایش عروس و داماد
بازدید 929

هنگام تهیه ست کامل لوازم آرایش عروس و داماد، قدرت خرید و نیازهای خود را در نظر بگیرید. بسیاری از عروس و دامادها به دلیل نداشتن تجربه اشتباه می کنند و با تشویق فروشنده، لوازمی را خریداری می کنند که هیچ گاه به دردشان نمی خورد. بنابراین بهتر است قبل از رفتن به بازار لیست عروس و دامادهای قبلی خود را بررسی کنید و در این مورد با آنها مشورت کنید. .

ست کامل لوازم آرایش عروس

1- پرایمر

مهم نیست که لوازم آرایشی شما چقدر ماندگاری داشته باشد، ساعات کاری طولانی و قرار گرفتن در معرض آفتاب و هوای آلوده باعث محو شدن آنها می شود. پس پیشنهاد ما خرید پرایمر با کیفیتی است که ماندگاری آرایش شما را افزایش می دهد و نیازی به صرف هزینه بیشتر برای خرید آرایش ماندگار ندارید.

2- کرم های بی بی یا سی سی

استفاده از کرم پودر برای استفاده روزانه سنگین است. بهتر است به جای کرم پودر، کرم های BB یا CC را در کیسه آرایش خود داشته باشید. این کرم ها در واقع مرطوب کننده های رنگی هستند که دارای SPF هستند و علاوه بر تامین رطوبت پوست شما از آن در برابر نور خورشید نیز محافظت می کنند.

3- پالت های سایه چشم آسان

ست سایه چشم دودی، ست صورتی و خاکی و برنز. آنها برای کیف آرایش شما کافی هستند، می توانید از این لوازم آرایش برای تمام آرایش چشم خود چه برای مهمانی های روز و چه شبانه استفاده کنید. برای خرید 20-25 پالت سایه چشم هزینه نکنید زیرا بیشتر رنگ های آنها بلااستفاده می شود.پالت سایه چشم سه رنگ بهترین انتخاب لوازم آرایشی است.

4- کرم پودر با رنگ مناسب

اگرچه کرم پودر برای استفاده روزمره توصیه نمی شود، اما لازم است کرم پودر را در کیت مهمانی خود داشته باشید. هنگام انتخاب رنگ کرم پودر خود دقت کنید که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد.

5- مداد لب

خط لب از ریزش رژ لب از روی لب جلوگیری می کند و طول عمر آن را افزایش می دهد. رنگ‌های صورتی، قرمز، هلویی و قهوه‌ای از لوازمی هستند که باید در لباس‌های خود داشته باشید.

6- رژ لب

مهم نیست چقدر آرایش می کنید، چهره شما بدون رژ لب بی روح است. رنگ‌های بنفش، قرمز و قهوه‌ای برای همه رنگ‌های پوست مناسب است. همچنین می توانید چندین رنگ را با هم ترکیب کنید و رنگ مورد علاقه داشته باشید. اگر پوست شما روشن است، از صورتی روشن، قرمز و هلویی استفاده کنید. رنگ های قهوه ای، بنفش و هلویی برای پوست تیره مناسب است.

7- خط چشم ژله ای

تازه عروس ها سرشان شلوغ است، بنابراین وقت کمتری برای آرایش دارند. بنابراین بهتر است به جای خرید خط چشم مایع، خط چشم ژله ای بخرید. لوازم آرایشی را انتخاب کنید که استفاده از آنها آسان باشد.

8- خط چشم

یک ماده آرایشی است که به تنهایی برای جذابیت چشمان شما کافی است. پیشنهاد ما به شما خرید رنگ هایی مانند مشکی، نوک مدادی، آبی سیر و سبز برای ست آرایش عروسی است. می توانید آنها را به صورت جداگانه یا ترکیبی استفاده کنید.

9- برنزر چند رنگ

یک برنزر چند رنگ به کیف آرایش خود اضافه کنید که بتوانید در تمام طول سال از آن استفاده کنید. در زمستان از رنگ های روشن آن بر روی گونه های خود و در تابستان از رنگ های تیره آن برای برنزه شدن خود استفاده کنید.

10- ریمل

چه از سایه صورتی براق استفاده کرده باشید و چه از سایه مشکی دودی، ریمل با کیفیت آرایش چشم شما را تکمیل می کند. حتی اگر می خواهید آرایشی طبیعی و ساده داشته باشید، فقط می توانید از سرم، برق لب و ریمل استفاده کنید. بنابراین ریمل در کیف لوازم آرایش شما ضروری است.

11- بالم لب

لب ها نیز مانند صورت به رطوبت نیاز دارند. اگر قبل از رژ لب از بالم لب استفاده کنید، رژ لب شما ترک نمی‌خورد و لب‌هایتان پرتر به نظر می‌رسد. بالم لب یکی از محصولات زیبایی است که عروس خانم ها آن را فراموش می کنند.

12- پد/اسفنج آرایشی

هنگام استفاده از کرم پودر بهتر است به جای استفاده از انگشت یا قلم مو از پد آرایشی/اسفنجی استفاده کنید تا کرم بهتر روی پوست پخش شود و یکدست تر به نظر برسد. لوازم آرایشی را در کیت خود فراموش نکنید.

13- رژگونه

رنگ های خاکی صورتی و هلویی دو رنگی هستند که با هر نوع آرایشی ست می شوند. می توانید هر دو را با هم مخلوط کنید تا رنگ تیره تری داشته باشید. پول خود را برای خرید پالت رنگ هدر ندهید و فکر نکنید که با هر لباسی به رنگ رژگونه نیاز دارید. همین یک رژگونه برای کیف آرایش شما کافی است.

14- لاک قرمز

لاک قرمز همیشه و همه جا زیباست. فقط لاک قرمز و تاپ کت بزنید و به هر کجا که می خواهید بروید. اگر نظر ما را می خواهید، یک عدد لاک قرمز در روشویی شما کافی است و نیازی نیست که لاک های رنگی را در کیف خود قرار دهید.

15- پاک کننده آرایش

فراموش نکنید که در پایان روز صورت خود را با یک پاک کننده آرایش مرطوب کننده تمیز کنید. اگر با آرایش بخوابید، پوست شما زودتر چروک می شود، می شکند و زودتر از بین می رود. بنابراین مهم نیست که چقدر خسته هستید، فراموش نکنید که قبل از رفتن به رختخواب صورت خود را بشویید.

16. ست مانیکور و پدیکور

17. انواع برس و شانه مو

18. اسپری و ژل حالت دهنده مو

19. سشوار، بابیلیس، اپیلیدی و برس

20. صابون، مسواک، خمیر دندان

 

ست کامل لوازم آرایش عروس 

ست کامل لوازم آرایش عروس

ست کامل لوازم آرایش داماد

1. وسایل برقی کوتاه کردن مو مانند تیغ و موبر

2. سشوار و اتو برای مردان

3. انواع ژیلت، خمیر ریش و کرم افتر شیو

4. مسواک، خمیر دندان و صابون

5. کرم دست و صورت و ضد آفتاب

6. انواع برس و شانه مو

7. ادکلن، اسپری و عطر

8. شامپو، نرم کننده مو، ژل مو، واکس مو و اسپری حالت دهنده

شما میتوانید خرید لوازم آرایشی جهت تهیه ست کامل لوازم آرایش عروس و داماد را از سایت ایران خانوم بصورت آنلاین تهیه کنید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *