ميم
0

مزیت های بازاریابی آنلاین محصولات سلامت محور

بازاریابی آنلاین دارو
بازدید 518

بازاریابی آنلاین محصولات سلامت محور اعم از دارو و مکمل های دارویی و غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی کمک شایانی به توسعه فروش و برندینگ این محصولات میکند.

دیجیتال مارکتینگ دارو

بازاریابی آنلاین دارو یا دیجیتال مارکتینگ دارو و محصولات آرایشی و بهداشتی روشی نوین در صنعت مارکتینگ و بازاریابی شرکت ها دارویی و آرایشی و بهداشتی است که البته به روش های و متدهای مختلفی انجام میشود.وهرکدام از روش بسته به تارگت و هدف جزیی از هدف کلی بازاریابی آنلاین دارو و محصولات آرایشی و بهداشتی است.دیجیتال مارکتینگ دارو شامل تبلیغات در فضای مجازی اعم از شبکه اجتماعی و وب سایت ها و بازاریابی ایمیلی و ….می باشد.

بازاریابی دارو توسط نماینده علمی

بازاریابی دارو و بازاریابی محصولات آرایشی و بهداشتی برای افزایش فروش محصول و حتی برند سازی محصولات دارویی و بهداشتی توسط نماینده علمی یا مدرپ روشی بسیار کارآمد و موثر در افزایش فروش محصولات سلامت محور اعم از دارو و مکمل و محصولات بهداشتی دارد.که در حال حاضر این روش بصورت سنتی و آفلاین و بصورت حضوری با استخدام و آموزش افراد در این حوزه انجام میشود .

 

بازاریابی دارو توسط نماینده علمی

معایب بازاریابی آفلاین (سنتی) دارو توسط نماینده علمی

  • هزینه بالای استخدام نیرو

بازاریابی دارو توسط نماینده علمی دارویی یا مدرپ بخصوص جهت شرکت های نوپا که ایده افزایش فروش محصولات خود را دارند با توجه استخدام تعداد بالا نیرو جهت پوشش تمام مناطق مورد نظر جهت ویزیت پزشکان دارای هزینه بسیار سنگین است.

  • عدم معرفی علمی و دقیق محصول

از انجایی جهت بازاریابی دارو و بازاریابی محصولات بهداشتی بصورت علمی و دقیق نیروهای حرفه ای و مرتبط و تحصیل کرده در حوزه علوم پزشکی  لازم است و اینکه نیرو  باید آموزش درست و حتی مدت زمانی که شرکت ها باید جهت آموزش صرف کنند. البته به شرط انتقال این توضیحات علمی دقیق توسط نماینده علمی به پزشک در زمان محدود پس این احتمال وجود دارد درصورت عدم آموزش درست و عدم انتقال درست این آموزش بصورت علمی و مارکت محور این مسئله به شکست بخورد.

  • عدم ملاقات خود پزشک

از انجایی معمولا پزشکان دارای زمان محدودی جهت پذیرش بیماران دارد احتمال اینکه توسط منشی پزشک یا خود پزشک جهت ملاقات حضوری نماینده علمی اجازه ویزیت علمی پزشک داده نشود و اینکه خود نماینده علمی صرفا محصول رو به منشی تحویل دهد و صرفا مهر ویزیت پزشک گرفته شود این متاسفانه بازخوردی نخواهد داشت و هم وقت و هزینه ای که شرکت برای نماینده علمی می گذارد به هدر می رود

مزایای بازاریابی آنلاین دارو

همان طور که در بالا معایب بازاریابی آفلاین یا سنتی توسط نماینده علمی دارویی یا مدرپ ذکر شد مزایای معرفی آنلاین و علمی محصولات دارویی و بهداشتی به مراتب باز خورد بالا و دارای هزینه کمتری است

کاهش هزینه مارکتینگ دارویی

شما با معرفی آنلاین محصولات دارویی و بهداشتی بخصوص جهت شرکت های نوپا در هزینه های مارکتینگ و استخدام نیرو جهت ویزیت علمی محصولات دارویی و بهداشتی صرفه جویی خواهید کرد.

معرفی علمی محصول 

معرفی محصول بصورت علمی توسط مدیر علمی شرکت دارویی و بهداشتی بصورت آنلاین و ویدئویی و تصویری که بطور کامل و مستقیم بدون کم کاست به پزشکان توسط سامانه آنلاین معرفی محصولات دارویی و بهداشتی ارائه میشود این شائبه رو که محصول واقعا و درست و علمی توسط نیرو آموزش دیده برای پزشک ارائه می شود رد می شود و حتی مقالات علمی توسط این سامانه برای پزشک مستقیم توسط سامانه ارسال و پزشک در پنل مخصوص خود مشاهده میکند.

ماندگاری محصول در ذهن پزشک

از طرفی چون محصول بصورت علمی توسط ویدئو  توسط مدیر علمی شرکت دارویی و بهداشتی تهیه و اماده میشود و مقالات و ریز جزییات محصول در پنل مخصوص پزشک که در سامانه آنلاین معرفی محصولات دارویی و بهداشتی قرار میگیرد از نظر به روز بودن در ذهن پزشک ماندگار خواهد شد.

معرفی سامانه آنلاین معرفی علمی محصولات دارویی و بهداشتی

سامانه آنلاین سرنسخه در جهت معرفی آنلاین محصولات دارویی و بهداشتی به پزشکان سراسر کشور درصد برامده که جهت کاهش هزینه های مارکتینگ دارویی وافزایش بازخورد وافزایش فروش شرکت های دارویی و بهداشتی این سامانه رومعرفی کند.  این سامانه معایب بازاریابی سنتی یا آفلاین دارو رو رفع کرده و روشی نوین و گامی نوین و ایده ای نوین در صنعت بازاریابی دارویی و بهداشتی انجام داده است.شما میتوانید جهت معرفی محصولات خود وارد سامانه سرنسخه به آدرس https://sarnoskhe.com شده و اقدام به ثبت نام و آپلود ویدئو خود جهت معرفی به پزشکان سراسر کشور مرتبط با محصول  مورد نظر بفرمایید

 

سرنسخه

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *