ميم
0

انواع روغن آرگان اوجی ایکس ogx

انواع روغن آرگان اوجی ایکس ogx
بازدید 748

انواع روغن آرگان اوجی ایکس شامل  روغن آرگان اوجی ایکس مدل اکسترا و  روغن آرگان اوجی ایکس مدل All hair types میشود . که در ادامه به بررسی تک تک این مدل ها میپردازیم.

 

آشنایی با برند اوجی ایکس (OGX)

بیان گذار برند او جی ایکس، شرکت آمریکایی Organix Inc می باشد.برند او جی ایکس (OGX) یک برند محصولات مراقبت از مو است که در سال ۲۰۰۶ تأسیس شد. این برند به سرعت محبوبیت زیادی به دست آورده و محصولاتش در بیش از ۱۳۰ کشور جهان به فروش می‌رسند. محصولات OGX شامل شامپوهای مختلف، روغن‌های مو، کرم های مرطوب کننده، محصولات حالت دهنده و… است. این برند با استفاده از مواد طبیعی و عصاره‌های گیاهی برای تقویت و ترمیم موها شناخته شده است.

 

برند اوجی ایکس

لوگو برند اوجی ایکس

روغن آرگان چیست؟

روغن آرگان یک نوع روغن گیاهی است که از دانه‌های درخت آرگان در مناطق خشک و بیابانی مراکش استخراج می‌شود. این روغن به دلیل خواص زیادی که دارد، به عنوان یکی از بهترین روغن‌های طبیعی جهان شناخته شده است.روغن آرگان حاوی اسیدهای چرب بسیار مفیدی مانند اسید لینولئیک و اسید استئاریک است. که به پوست و مو کمک می‌کند و آن‌ها را تغذیه و نرم می‌کند. همچنین، این روغن دارای خصوصیات ضد التهابی، ضدعفونی کننده و آنتی‌اکسیدانی قوی است .که باعث می‌شود بتواند به درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی و رفع مشکلات پوستی مانند خشکی، التهاب، لکه‌های تیره، جوش و آکنه کمک کند.

همچنین، روغن آرگان به عنوان یک ماده غذایی نیز استفاده می‌شود. و حاوی ویتامین E، فیتواسترول‌ها، کاروتنوئیدها و سایر مواد مغذی است.

انواع مدل روغن آرگان اوجی ایکس ogx

انواع روغن آرگان اوجی ایکس شامل دو مدل میشود. مدل روغن آرگان اوجی ایکس انواع مو و روغن آرگان اوجی ایکس مدل اکسترا است . که هر دو از روغن ارگان اصل مراکش تهیه شده اند و از محبوب ترین روغن های ارگان موجود در بازار هستند.

 

روغن آرگان او جی ایکس Ogx مدل  All hair types

روغن آرگان اوجی ایکس مدل All Hair Types یکی از انواع روغن آرگان ogx نیز همانند دیگر محصولات این برند، حاوی روغن آرگان خالص است .که از میوه درخت آرگان به دست می‌آید. این روغن با فرمولاسیونی خاص، برای تمامی انواع موها مناسب است.روغن آرگان اوجی ایکس مدل All Hair Types، دارای خواص مرطوب کننده و تقویت کننده مو است. با استفاده از این روغن، می توانید موهای خود را نرم، لطیف و درخشان کنید و به آنها حالت و حجم بدهید. همچنین، این روغن می تواند به عنوان محافظت کننده از موهای شما در برابر آسیب‌های حرارتی و شیمیایی عمل کند.

به دلیل حاوی ویتامین E، اسیدهای چرب امگا 3، 6 و 9، و آنتی‌اکسیدان‌های قوی، در کاهش شکنندگی موها و افزایش ضخامت و حجم آنها نیز موثر است.

 

 

روغن آرگان او جی ایکس Ogx مدل  All hair types

روغن آرگان اوجی ایکس مدل اکسترا Extra Penetrating Oil

روغن آرگان اوجی ایکس مدل اکسترا  از انواع روغن آرگان اوجی ایکس مخصوص موهای خشک و زبرو  آسیب دیده طراحی و تولید شده است.همه ما با انجام کار هایی مثل رنگ کردن، دکلره، سشوار، اتو و … باعث آسیب رساندن و خشکی موها می‌شویم.اما با استفاده از روغن آرگان خالص اوجی ایکس می‌تونید در طول دوره مراقبتی باعث تقویت و بازسازی موهای آسیب دیده شوید.روغن آرگان خالص اوجی ایکس هیچ گونه چربی اضافه بر روی مو به جای نمیگذارد.

 

روغن آرگان اوجی ایکس مدل اکسترا Extra Penetrating Oil

 

روغن آرگان اوجی ایکس مدل اکسترا، یکی از برترین و پرفروش‌ترین روغن‌های آرگان در بازار است. این روغن از میوه درخت آرگان تولید می‌شود که در منطقه شمال غربی آفریقا و جنوب غربی آسیا یعنی در کشورهای مغربی مانند مراکش و الجزایر وهمچنین ایران رشد می‌کند.

روغن آرگان اوجی ایکس مدل اکسترا به دلیل خواص ضد التهابی، ضد قارچی، ضد باکتریایی، آنتی‌اکسیدانی و نرم کننده‌ای که دارد. برای مراقبت از پوست، مو و ناخن‌ها استفاده می‌شود. همچنین این روغن به عنوان یک ماده مغذی برای پوست. کمک به حفظ رطوبت و سلامت آن می‌کند. و باعث بهبود ترمیم بافت‌های پوستی می‌شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *