ميم
0

طرز تهیه جوجه کباب تابه ای سریع و آسان

طرز تهیه جوجه کباب تابه ای سریع و آسان
بازدید 950

طرز تهیه جوجه کباب تابه ای

میم

برای اینکه با طرز تهیه جوجه کباب تابه ای بعنوان یک غذای خوشمزه و غذایی که سریع می توان اماده نمود شما را به ادامه مطلب دعوت می کنیم

مرحله اول

ابتدا گوشت مرغ را به اندازه مکعب های مناسب خرد کنید. برای ظرف سپس زعفران پخته شده را به مرغ اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

مرحله دوم

اگر رنگ مرغ کبابی براتون مهمه اولا با زعفران سخاوت کنید و دوم اینکه بعد از مخلوط کردن زعفران با مرغ، درب ظرف رو سلفون بپوشونید و اجازه بدید گوشت یک ساعت استراحت کنه.

سطح سوم

با این روش رنگ مرغ کبابی ما کاملا طلایی و زیبا می شود. بعد از یک ساعت مرغ را از یخچال خارج کرده و روغن مایع را اضافه کنید. گوشت مرغ را با روغن چند دقیقه ورز دهید تا روغن تمام قسمت های گوشت را بگیرد.

مرحله چهارم

در این مرحله پیاز را درشت خرد کرده و به همراه ماست تغلیظ شده، آبلیمو، نمک و فلفل سیاه به کاسه اضافه کنید. حالا مواد را خوب با هم مخلوط کنید تا به تمام قسمت های مرغ برسد.

مرحله چهارم طرز تهیه جوجه کباب تابه ای

مرحله چهارم طرز تهیه جوجه کباب تابه ای

مرحله پنجم

حالا درب ظرف را سلفون می بندیم و به مدت 6 ساعت در یخچال می گذاریم تا گوشت مرغ خوش طعم شود. اگر وقت کافی نداشتیم می توانیم گوشت مرغ را زودتر از یخچال برای کباب کردن خارج کنیم.

مرحله ششم

بعد از اینکه مرغ مزه دار شد آن را از یخچال خارج کنید. حالا سیخ های چوبی را چند دقیقه در آب سرد خیس کنید و 4-5 تکه مرغ را روی هر سیخ بپزید. یک ماهیتابه مناسب را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید.

گام هفتم

حالا تابه را با مقدار بسیار کمی روغن آغشته کنید و سیخ ها را کنار هم در تابه قرار دهید. بعد از اینکه یک طرف کباب ها سرخ و رنگی شد، آن ها را برگردانید تا طرف دیگر هم سرخ شوند.

مرحله هشتم

یکی از ویژگی های مهم سرخ کردن جوجه کباب این است که در دمای بالا مغز مرغ ها خام می ماند و در دمای پایین مرغ ها سفت می شوند. به همین دلیل باید این کباب را روی حرارت متوسط ​​بپزیم. آنها را برگردانید تا طرف دیگر هم بپزد.

مرحله هشتم یکی از ویژگی های مهم سرخ کردن جوجه کباب این است که در دمای بالا مغز مرغ ها خام می ماند و در دمای پایین مرغ ها سفت می شوند. به همین دلیل باید این کباب را روی حرارت متوسط ​​بپزیم. آنها را برگردانید تا طرف دیگر هم بپزد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *